Регистрация

БРОЙ 77 ОТ ДЕКЕМВРИ 2011 г.

Хотелът и Ресторантът Луксозната козметика – идеалният подарък за клиентите

Луксозната козметика – идеалният подарък за клиентите

Автор: Ани Коджаиванова

Фотограф: © Shutterstock

Фирми:
ВЕКО АГРО ЕООД
ЕМС КРИСПИН ООД
НОЛА 7 ООД
ВЕК – Хотелски консумативи ЕООД


Условия за участие


В сезона на празниците луксозната козметика е идеалният подарък за корпоративните партньори или VIP гостите на хотела, които по този начин могат да се почувстват още по-специални и да усетят празничния дух. Какво се предлага на българския пазар и доколко хотелиерите са склонни да се възползват от възможността да поглезят своите гости?

"Относно подаръчните комплекти, дори и най реномираните хотелите в България все още нямат съвсем нагласата и разбирането, че глезейки клиентелата си с един допълнителен жест, тя ще остане вярна и лоялна. Въпреки това ние направихме такива комплекти и някои хотели пожелаха за стаите на VIP гостите си", казва Христина Христова, президент на фирма "Биокозметика "Христина". Техните предложения са включвали и специална коледна визия на етикетите – украса с коледни елхи или новогодишни камбанки.

"Идеята се прие радушно и някои гости ще се радват на специален новогодишна визия на козметичната серия в банята. Тези малки наглед подробности всъщност имат голямо значение, казвам го не само като специалист в тази сфера, но и като клиент", добавя тя.

Що се отнася до СПА центровете, според Христина Христова предпочитанията вече са към собствени серии продукти. "Понеже ние предлагаме и персонализирана професионална СПА козметика, по голямата част от хотелите, с които работим, вече имат меню със собствени терапии и собствена СПА козметика", допълва тя.

VIP комплекти, съдържащи хотелски консумативи в луксозна кутия, предлагат и фирма "ВЕК – хотелски консумативи". "Те могат да се използват както по време на престоя на госта, така и като подаръчен комплект, напомнящ за доброто обслужване в хотела", казва инж. Ваньо Кръстев, собственик на фирмата. Според него хотелите се интересуват повече от луксозна хотелска козметика, произведена в България с вносни суровини и качество, неотстъпващо на марковите серии. Предимството, разбира се, е в цената и по-бързото изпълнение на поръчките и персонализацията на сериите.

Мнението, че хотелиерите все още се водят предимно от цената, споделя и Кристина Криспин, управител на "ЕМС КРИСПИН" ООД. "Повишените критерии и изисквания на днешното поколение туристи налага на хотелите да търсят по-качествени продукти, но все още цената остава определящ фактор", казва тя. Фирмата предлага на хотелите подаръчни комплекти през цялата година, а не само по време на празниците. "Смятаме, че един клиент може да бъде приятно изненадан по всяко време. Но все пак, имайки предвид еуфорията, която завладява всеки от нас по време на новогодишните празници, подаръчните комплекти допринасят за положителната нагласа на госта по време на празничния му престой в хотела", казва Кристина Криспин.

И все пак луксозната вносна козметика има своя пазар и тежест. Фирма Star Equipe Hotel е вносител на луксозни хотелски консумативи и марки като Аzzaro, Carven, Clarins, Тhierry Mugler и Yves Rocher. В добавка на това фирмата подготвя по поръчка за всеки отделен клиент негова собствена линия, като каталогът наброява повече от 80 флакона и 15 аромата парфюми. "Що се отнася до подаръците за VIP клиентите, всяка отделна линия разполага със собствен продукт. Например за Тhierry Mugler предлагаме козметичен комплект, представен в луксозна кутия, която съдържа оригинален парфюм Тhierry Mugler с име Mugler Cologne. Това позволява на нашите партньори да подчертаят на клиентите си колко те са значими за тях", казва Реми Рато, търговски директор на фирмата.

Интересно предложение ще се появи в навечерието на коледните и новогодишните празници от фирма "Веко Агро" – серия СПА комплекти с фирмено название VA в луксозни кутии, което ги прави чудесен подарък, подходящ за VIP гости. Продуктите са български и са екологично чисти. "Комплектите ще са в еднакви луксозни кутии, за да бъдат лесно разпознаваеми, но съдържанието им ще се променя. Ще включват продукти, базирани на етеричните масла, в това число и чисти етерични масла в малки опаковки. Продуктите ще са соли за баня, масажни масла, масла за вана, а основната серия ще е базирана на билката танацетум (Tanacetum parthenium). Тя има много силно действие за облекчаване на главоболието, включително и мигренозното, както и за успокояване на кожата", разказва Росица Велева, собственик на фирмата.

Продуктите ще се продават в СПА хотелите и в големите аптеки, защото са гранични – между удоволствието и лечението. В бъдеще фирмата ще предложи и други интересни продукти, които също ще са на базата на етеричните масла и, разбира се, на танацетума, но те засега са фирмена тайна.





НОВ ОТГОВОР

За да коментирате, моля влезте в профила си или се регистрирайте.

Бизнес: КапиталКариериБизнесРегалГрадът.bgОдитFoton.bg

Новини: ДневникЕвропа

IT: IDG.BGComputerworldPC WorldCIONetworkworld

Развлечение: БакхусLIGHT

На английски: KQuarterly