HoReMag лого

Париж откри сезона на намаленията

Автор: Horemag.bg
01/12/2011

Маркетинговата кампания Shopping by Paris започва днес във френската столица и ще продължи дълго след коледните празници - до края на януари.

Коледните разпродажби включват не само дрехи, аксесоари и козметика, и не са насочени главно към местните жители, за разлика от САЩ, а по-скоро към туристите. Намаления в заведенията, в музеите, на туристическите екскурзии и в кулинарните магазини се очаква да привлекат стотици хиляди туристи от цял свят. Според статистиката през миналата година Париж е посетен от  28 млн. чуждестранни туристи, а това лято чуждите гости са оставили в града 4.7 млрд. евро.

Зимен Париж привлича с отстъпка в цените на нощувките в над 174 хотела, които са се присъединили към инициативата. Веригата брасерии Flo привлича клиенти с намаление от 10% в сметката плюс безплатен аперитив от заведението, а кабарето Lido обещава 20% отстъпка. Продължава да действа и инициативата Voulez-Vous Dîner, която дава възможност на туристите да си поръчат вечеря във френско домакинство и да я прекарат, потопени в местната среда и с местни събеседници.